Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Zwroty i reklamacje

Zwroty:

  1. Mogą Państwo zwrócić lub wymienić zakupione u nas przedmioty (chyba, że w aukcji podano inaczej). Przed zwrotem należy poinformować sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia dotyczącego zwrotu/wymiany powinni Państwo otrzymać wraz z przesyłką. Formularz można również pobrać ze strony oficjalnego sklepu Sprzedawcy www.RudyRalph.pl lub z dostępnych w Internecie darmowych wzorów. Na poinformowanie Sprzedawcy o zwrocie produktów mają Państwo 14 dni kalendarzowych od otrzymania towaru (chyba, że o ofercie sprzedaży zaznaczono inaczej). Powyższe oświadczenie należy przesłać na adres mailowy sklepu: sklep@rudyralph.pl lub korespondencyjnie pod adres sklepu, dostępny w regulaminie zakupów, z dopiskiem ZWROT/WYMIANA (zachęcamy do dołączania go w oryginale do przesyłki zwrotnej). Aby zwrot lub wymiana była prawidłowa Klient obok powyższego formularza przesyła Sprzedawcy towar i jego opakowanie (w stanie nienaruszonym) oraz dowód zakupu.

  2. Od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy mają Państwo kolejne 14 dni kalendarzowe na odesłanie towaru. Sprzedawca powinien zwrócić pieniądze w ciągu 14 dni od chwili otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu.

  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca nie ponosi kosztów odesłania produktu przez Klienta.

  4. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  5. Jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy na linii Sprzedawca-Klient, inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, to Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przesyłki.

 

Reklamacje:

  1. Sklep Rudy Ralph, jako Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby oferowane produkty były, jak najwyższej jakości. Klient otrzymuje możliwość reklamowania produktów z tytułu rękojmi lub gwarancji producenta (jeśli dany produkt taką posiada) - okres trwania rękojmi/ gwarancji to 24 miesiące (chyba, że w ofercie stwierdzono inaczej).

  2. Klient jest zobowiązany do zawiadomienia Producenta lub Sprzedawcy o reklamacji towaru niezwłocznie po ujawnieniu się wady. Takie zawiadomienie z danymi Klienta, opisem wady oraz dowodem zakupu danego produktu należy przesłać na adres mailowy sklepu: sklep@rudyralph.pl lub korespondencyjnie pod adres sklepu, dostępny w regulaminie z dopiskiem REKLAMACJA.

  3. Rozpoznanie reklamacji następuje z reguły w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację przekazywana jest na podany przez Klienta adres e-mail bądź poprzez kontakt telefoniczny.

  4. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne oraz uszkodzenia spowodowane niedbałym lub niewłaściwym, niezgodnym z przeznaczeniem użytkowaniem danego produktu.

  5. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryte zostaną w nim jakieś wady techniczne lub przesyłka będzie posiadać znamiona uszkodzenia mechanicznego, należy skontaktować się ze Sprzedawcą, opisując dokładnie typ uszkodzenia. Zawsze przed odebraniem przesyłki od przewoźnika należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy sporządzić właściwy protokół w obecności przewoźnika. Protokół, o którym mowa będzie stanowił integralna cześć zgłoszenia reklamacyjnego.

 

WZORY DO POBRANIA:

Zwrot/Wymiana: pobierz

Reklamacja: pobierz

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl