KOSZYK JEST
PUSTY

tel: 573 012 507

sklep@rudyralph.pl

Pomoc i kontakt

 Witaj, w czym możemy Ci pomóc?


Poniżej znajdziesz zbiór najczęściej zadawanych pytań.


Możesz również skontaktować się z naszą obsługą, która udzieli się odpowiedzi na Twoje pytania dotyczące naszej oferty - zapraszamy:


tel. 573 012 507
e-mail: sklep@rudyralph.pl

 

Zbiór najczęściej zadawanych pytań:

 

1) Co to właściwie jest RudyRalph.pl?
Jesteśmy doświadczoną grupą osób z branży outdoor, w której działamy od ponad 10 lat. W odpowiedzi na oczekiwania naszych Klientów powstała strona RudyRalph.pl - po więcej informacji zapraszamy tutaj-kliknij.

2) Czy muszę być zarejestrowany, aby złożyć zamówienie?
Nie wymagamy, aby byli Państwo zarejestrowani.
 

3) Jak złożyć zamówienie w sklepie?
Złożenie zamowienia jest bardzo proste - na stronie z produktem, który chcemy kupić klikamy w ikonkę "dodaj do koszyka". Następnie przechodzimy do koszyka, wpisujemy dane do wysyłki oraz wybieramy formę dostawy oraz formę płatności. Na samym końcu potwierdzamy zamówienie i w razie wyboru płatności online przechodzimy na stronę operatora płatności.

4) Czy mogę zmienić wcześniej złożone zamówienie?
Oczywiście, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, pod numerem 573 012 507, bądź e-mailem pod adresem sklep@rudyralph.pl i przedstaw czego ma dotyczyć zmiana.

5) Czy towar jest wysyłany z Polski?
Tak, towar wysyłamy bezpośrednio z Polski, dzięku czemu mają Państwo pewność co do oryginalności produktów oraz szybkiego czasu dostawy.

6) Jakie są koszty wysyłki?
Koszty przesyłek uzaleznione są od wybranego przewoźnika. Wysyłka kurierem to koszt 10,99 zł lub 12,29 zł. Koszt wysyłki Pocztą Polską wynosi 11 zł. Jeśli ktoś chce skorzystać z usługi Paczkomatów to koszt wyniesie 10,49 zł. Jeśli chcą Państwo zapłacić dopiero przy odbiorze paczki to koszt takiej wysyłki kurierem wyniesie 13,99 zł lub 15,86 zł. Korzystamy ze sprawdzonych i bezpiecznych form wysyłki, dzięki czemu mogą mieć Państwo pewność sprawnej dostawy. Warto pamiętać, że przy zakupach za kwotę powyżej 99 zł wysyłka jest całkowicie darmowa.

7) Jak długo muszę czekać na przesyłkę z zamówieniem?
Państwa produkty przygotowujemy z reguły do 24 h od momentu zamówienia (często nawet tego samego dnia). Natomiast nasi przewoźnicy dostarczają towar od 1 dnia do ok. 3 dni roboczych. Przykładowo towar zakupiony przed południem w poniedziałek i wysłany tego samego dnia firmą kurierską trafia do Klienta nastepnego dnia, czyli we wtorek. 

8) W jaki sposób mogę zapłacić za zakupy?
Za towar można zapłacić korzystając z szybkich płatości online, które są wspierane przez większość banków - płatności online sa realizowane przez system tpay.com. Płatności można również dokonać w sposób tradycyjny - zwykłym przelewem na konto (mBank: 51 1140 2017 0000 4602 1308 5418 - w tytule przelewu należy wpisać czego on dotyczy). Umozliwiamy dodatkowo możliwość zapłaty przy odbiorze paczki u kuriera bądź osobiście w naszym biurze.

9) Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?
Tak, prosimy w tym celu o kontakt, abyśmy mogli ustalić termin i lokalizację odbioru. Umożliwiamy odbiór w miejscowościach: Bielsko-Biala, Żywiec, Jeleśnia.

10) Zamówienie zostało wysłane kilka dni temu, a przewoźnika nadal nie ma. Co robić?
Są to bardzo rzadkie przypadki, ale w każdym z nich prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, pod numerem 573 012 507, bądź e-mailem pod adresem sklep@rudyralph.pl. Postaramy się, jak najszybciej zlokalizować Państwa paczkę i wyjaśnić całą sytuację. 

11) Towar dotarł, ale nie spełnia moich wymagań. Czy mogę go odesłać z powrotem?
Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty były, jak najwyższej jakości. Mimo to zdarzają się sytuacje, w których z jakiś powodów chcemy towar odesłać. Sklep Rudy Ralph oferuje możliwość zwrotu do 14 dni (chyba, że w aukcji podano inaczej). Przed zwrotem należy poinformować nas o odstąpieniu od umowy. Wzór oświadczenia dotyczącego zwrotu/wymiany powinni Państwo otrzymać wraz z przesyłką. Formularz można również pobrać z tej strony - kliknij. Oświadczenie, o którym mowa wraz z towarem oraz dowodem zakupu należy przesłać na nasz adres: Sklep Rudy Ralph; ul. Koralowa 8; 43-300 Bielsko-Biała

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl